Old School lyhyt sarja (komedinen) osallistua voit EOC:kin

Käyttäjien järjestämiä tapahtumia ympäri Gielinoria. Muista ilmoittaa päivämäärä, paikka sekä world ja mahdollinen friend chat sekä olla itse paikalla tapahtumassa.
Avatar
Low Mike
Glorious!
Viestit: 1404
Liittynyt: 15 Marras 2009 12:54
RS hahmo: Low Mike
Paikkakunta: Kerava
Viesti:

Old School lyhyt sarja (komedinen) osallistua voit EOC:kin

Viesti Kirjoittaja Low Mike » 17 Huhti 2013 11:53

Heippa kaikki. Osa varmaan tietää meikäläisen runescape aiheisista räppibiiseistä :D Osa teistä ollut videoissa mukana joita ei ikävä kyllä enää ole olemassa. Oma kiinnostukseni tehdä runevideoita ei ole kadonnuit mihinkään, pikemminkin laajentunut niihin mittoihin etten oikein tiedä edes mistä aloittaa. Siksipä päätin mahdollistaa muun yhteisön tuoda ideansa esiin ja olla osana tulevaa tuotantoa. Kuvaus tapahtuu Oldschoolsissa mutta osallistua voi ideointiin välittämättä mitä peliä pelaat.

Otsikon mukaisesti olen ajatellut siirtyä yksittäisistä kappaleista käsikirjoitettuihin jaksoihin ja minusta runescape on loistopaikka harjoitella tämmöisiä projekteja. Ajatuksena olisi alkuun vaikka kolmen jakson pituinen 'ryhmätyö', jakson pituus 2-3min. Tulen toimimaan tämän projektin ohjaajana, kuvaajana, editoijana/muusikkona :lol: ja käsikirjoittajana. Jos joku haluaa kuvata ja on valmis järjestämään klipit minulle editoitavaksi niin toki se käy.

Kaikkien ideat huomioidaan käsikirjoitusta tehdessä kuhan juonessa säilyy jokin loogisuuden ripe. Ideointia voi harrastaa tässä aiheessa tai chatissa kun olen paikalla. Voin myös tänne päivitellä kertynyttä idea-materiaalia.

Oma ajatukseni ensimmäisen jakson alusta:
Plan A: Joku menee baariin, jossa soi tunnelmallinen mutta tylsä ja masentava jazz-urku melodia. ja siellä mitä?
Ja sen jälkeen mitä?

Plan B: Joku tulee hakemaan Runitea baarista soittamasta ja kehottaa tekee vanhat ajat räpin koska kellään ei ideat kuki rojektin suhteen.

Plan C: Runite soittaa baarissa tylsää jazzia ja kyllästyy itsensä ja kännisten viihdyttämiseen ja lähtee kiertämään runescapea tarkoituksena käydä katsomassa ja kysymässä mitä muut puuhailevat.

Ja mikä projektille nimeksi?

Tämän verran olen vasta ideoinut joten varmasti jollakin on täydennettävää! Voi laittaa myös pm pelissä tai yv foorumilla jos ei halua antaa muiden vaikuttaa ideaansa. (nyt nauhoittamaan jazz-urkuja->)

Kreditsit/käsikirjoittajat/näyttelijät:
Tar Tortoise

Hyvä muita rohkeneita? Tämä ei sido mihinkään, aina voi perua!
Viimeksi muokannut Low Mike, 25 Huhti 2013 10:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Scapettaja alkaen 2005 | Säveltäjä

Avatar
Josu50
Viestit: 167
Liittynyt: 26 Helmi 2012 13:08
RS hahmo: Pahki
IRC-nick: josu50
Klaani/Yhteisö: Future of Old Style
Klaani/Yhteisö (muu): Cheer up
Paikkakunta: Vaasa

Re: Old School lyhyt sarja (komedinen) osallistua voit EOC:k

Viesti Kirjoittaja Josu50 » 17 Huhti 2013 19:58

Onnea rojektiin 8-)
Kuva
Kuva
Kuva Kuva

Avatar
Low Mike
Glorious!
Viestit: 1404
Liittynyt: 15 Marras 2009 12:54
RS hahmo: Low Mike
Paikkakunta: Kerava
Viesti:

Re: Old School lyhyt sarja (komedinen) osallistua voit EOC:k

Viesti Kirjoittaja Low Mike » 18 Huhti 2013 12:18

Josu50 kirjoitti:Onnea rojektiin 8-)
Kiitän!

Päivitin jo hieman/laajensin omaa ideapiiriä tulevasta juonesta, joskin mitään ei ole vielä lyöty lukkoon sillä odotan yhä mahdollisia osallistujia.

Plan A: Joku menee baariin, jossa soi tunnelmallinen mutta tylsä ja masentava jazz-urku melodia. ja siellä mitä?
Ja sen jälkeen mitä?

Plan B: Joku tulee hakemaan Runitea baarista soittamasta ja kehottaa tekee vanhat ajat räpin koska kellään ei ideat kuki rojektin suhteen.

Plan C: Runite soittaa baarissa tylsää jazzia ja kyllästyy itsensä ja kännisten viihdyttämiseen ja lähtee kiertämään runescapea tarkoituksena käydä katsomassa ja kysymässä mitä muut puuhailevat.
Scapettaja alkaen 2005 | Säveltäjä

Vastaa Viestiin